Espai natural amb un entorn privilegiat, just a l’entrada del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.
Trobaràs un ambient familiar i tranquil especialment indicat per als més petits.
Amplies parcel.les de 80 a 120 m2, totalment cobertes d’herba i amb ombra natural, està pensat per que els nens hi juguin i instal.lin les seves tendes sense cap cost addicional.
Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Sorry, unable to load Google Maps API.
Si vols fer una reserva pots fer-ho mitjançant el nostre procés de reserva.
Estamos en una posición privilegiada, rodeados de naturaleza y zonas tranquilas y despejadas, para garantizarte la salud y la seguridad durante tu estancia en cualquiera de los campings del Prepirineo y Pirineo de Lleida. Nos enfrentamos a una situación nueva junto con el resto del mundo. Cada día trabajamos para asegurarnos que este invierno-primavera podemos ofreceros una experiencia inolvidable. Como siempre, tú y los tuyos sois nuestra prioridad.
Os esperamos muy pronto!
We are in a privileged position, surrounded by nature and quiet areas, to protect your health and safety during your stay in any of the Pre-Pyrenees and Pyrenees of Lleida campsites. We are all confronting a unprecedented situation. Every day we work to ensure that this Winter-Spring season we can offer you an unforgettable experience. As always, you are our main priority.
Hope to see you soon!
Estem en una posició privilegiada rodejats de natura i zones tranqui-les i lliures, per garantir-te la salut i la seguretat durant la teva estada a qualsevol dels càmpings del Prepirineu i Pirineu de Lleida. Ens enfrontem a una nova situació juntament amb la resta de món. Cada dia treballem per assegurar-nos que aquest hivern-primavera et podem oferir una experiència inoblidable. Com sempre, tu i els teus sou la nostra prioritat.
Us esperem molt aviat!